top of page
הדוחות החדשים.png

ראיתם כבר את
הדוחות החדשים שלנו?

כל מה שצריך לדעת על דוחות הלידים במערכת: מתעניינים, לידים פתוחים, ארכיון והצלחות – עם נתונים מפורטים ותובנות לניהול העסק שלך

ניהול קל ומדויק של מתעניינים

דוח המתעניינים במערכת מאפשר לך לעקוב אחר כל הלידים שלך בצורה מסודרת וברורה. הדוח מחולק לקטגוריות כמו לידים חדשים, לידים פתוחים, לידים שעברו לארכיון, ולידים שהפכו להצלחות. כברירת מחדל, הדוח מציג לידים שהוקמו בחודש הנוכחי, אך ניתן לבחור תקופות שונות בעזרת פילטר התאריכים. דוח זה הוא כלי מרכזי שמאפשר לך להבין את סטטוס הלידים שלך ולייעל את תהליך המכירה.

יצירת אוטומציה בקלות

מבט כולל על הלידים חדשים

בטאב "לידים חדשים" ניתן לצפות בכל הלידים שנוצרו בתקופת הזמן שנבחרה. לכל ליד מצוין הסטטוס הנוכחי – מתעניין, ארכיון או פעיל – כך שתמיד תדע היכן הוא נמצא בתהליך. בנוסף, הדוח מציג נתונים חשובים כמו יחס המרה, שמחשב את אחוז הלידים שהפכו למוצלחים, ותרשים מקורות הגעה, שממחיש את מקורות יצירת הלידים ויחס ההמרה שלהם. טאב זה מספק תמונת מצב מלאה על הלידים החדשים שלך ומאפשר לך להבין אילו מהלכים עובדים בצורה הטובה ביותר.

קביעת שליחת הודעה אוטומטית

מעקב שוטף על מתעניינים פעילים

הדוח נועד לעזור לך למקד את הפעילות שלך בלידים שעדיין נמצאים בתהליך, עם אפשרות לסנן לפי תקופות זמן. בטאב זה תמצא נתונים כמו כמות שיעורי הניסיון שהוזמנו על ידי לידים פתוחים, הזמן הממוצע שלוקח ללידים להפוך להצלחה או לעבור לארכיון, ותרשים מקורות הגעה שמראה את זמני השהייה הממוצעים לכל מקור הגעה. זהו כלי מושלם לניהול יעיל של לידים בתהליך.

הודעת וואצאפ אוטומטית ללקוחות תהליכי מכירה

לידים בארכיון: תובנות חשובות ללמידה ושיפור

טאב "לידים בארכיון" מציג את כל הלידים שהועברו לסטטוס ארכיון, בין אם נוצרו בתקופה שנבחרה ובין אם בתקופות קודמות. הדוח כולל נתונים כמו כמות הלידים שעברו לארכיון, פילוח סיבות המעבר לארכיון, ותרשים מקורות הגעה של הלידים שסיימו את תהליך המכירה. טאב זה מאפשר לך להבין מה לא עבד, ללמוד מסיבות הכישלון, ולשפר את תהליך העבודה בעתיד.

שליחת הודעה אוטומטית ללקוחות שימור לקוחות

ניתוח הלידים שהפכו ללקוחות

טאב "הצלחות" מציג את הלידים שבסטטוס "פעיל", כלומר אלה שהפכו ללקוחות מוצלחים. בדוח זה תמצא נתונים כמו סך הלידים שהפכו להצלחה, יחס ההמרה שמציג את אחוז הלידים החדשים שהצליחו, ותרשים מקורות הגעה שמראה אילו מקורות היו הכי אפקטיביים בתקופה שנבחרה. טאב זה נועד לעזור לך להבין את נקודות החוזקה שלך ולמנף את הצלחותיך כדי להמשיך ולגדול.

הודעת וואצאפ אוטומטית ללקוחות תהליכי מכירה

דוחות מתקדמים

שיווק ומכירה

חיובים והנהל״ח

ניהול מנויים

יומן שיעורים

יכולות נוספות של האפליקציה

bottom of page